Το εργαστήρι Μαγειρικής και Ζαχαροπλαστικής γέμισε με τις πιο γλυκές μυρωδιές! Με κεντρικό σύνθημα «Μαθαίνουμε, δημιουργούμε, απολαμβάνουμε!», οι μαθητές μας φόρεσαν τις ποδιές τους και μετατράπηκαν σε μικρούς, ταλαντούχους σεφ.

Στο επίκεντρο αυτής της συνάντησης βρέθηκε η παρασκευή ενός λαχταριστού κέικ σοκολάτας! Οι μαθητές, με τη βοήθεια των εκπαιδευτικών τους, έμαθαν βήμα-βήμα τη διαδικασία, από τη μέτρηση των υλικών μέχρι το τελικό, αρωματικό ψήσιμο. Ήταν μια μοναδική ευκαιρία:

  • Να μάθουν πρακτικές δεξιότητες μαγειρικής και να κατανοήσουν τη σειρά των βημάτων σε μια συνταγή.

  • Να δημιουργήσουν κάτι όμορφο και νόστιμο με τα χέρια τους.

  • Να απολαύσουν το αποτέλεσμα της ομαδικής τους προσπάθειας!

Η ατμόσφαιρα ήταν γεμάτη χαρά, συνεργασία και ενθουσιασμό. Η επιτυχία της δράσης δεν κρίθηκε μόνο από τη γεύση του κέικ, αλλά κυρίως από το πόσο οι μαθητές μας συνεργάστηκαν, πειραματίστηκαν και έδειξαν το πάθος τους για τη δημιουργία.

Συγχαρητήρια σε όλους τους συμμετέχοντες για την υπέροχη προσπάθεια! Το εργαστήρι Μαγειρικής και Ζαχαροπλαστικής συνεχίζει να αποδεικνύει ότι η μάθηση μπορεί να είναι διασκεδαστική, δημιουργική και… πεντανόστιμη!

Η σοκολάτα παρασκευάζεται από τους κόκκους του κακαόδεντρου, χρειάζεται κλίμα υγρό και ζεστό.

Εικόνα1

Τους καρπούς τους μαζεύουν όταν ωριμάσουν.

Εικόνα2

Στο εσωτερικό τους έχουν σπόρους

Εικόνα3

Τους σπόρους τους απλώνουν στον ήλιο για να ξεραθούν.

Εικόνα4

Έτσι παίρνουμε τους σπόρους κακάο

Εικόνα5

Πρώτα καβουρντίζουμε τους κόκκους για να αποκτήσουν τη σοκολατένια γεύση τους.

Εικόνα6 

Τους αλέθουμε και παίρνουμε έναν πολτό.

Εικόνα7

Στη συνέχεια ζεσταίνουμε τον πολτό και ανακατεύουμε για μια με δύο μέρες.

Εικόνα8 

 

Όταν κρυώσει προσθέτουμε σταφίδες, ξηρούς καρπούς , ρύζι και άλλα

Εικόνα11Εικόνα9 Εικόνα10

Ρίχνουμε σε καλούπια

Εικόνα12 

Στη συνέχεια συσκευάζουμε σε αλουμινόχαρτο ή αεροστεγώς ώστε να προστατευτεί η σοκολάτα από την υγρασία.

 

 

 

Κάνε εμφανίσεις εδώ για να δες χρώματα σχεδόν όπως νας φτιάξεις, θεμέμη μηλόπιτα!
Λήψη ανακαλύμματος ανοίγματος και διαθεσιμότητα Φύλλα Εργασία που δηλώνει να τα κάνεις διακρίσεις στην αναζήτηση του Υπολογιστή σου. Αθηθησε χωριστα διαθεσιμοτητα!

Οδηγίες

Διαβάζω προσεκτικά αποτελέσματα πρώτες σελίδες της διαφορετικής που αναφέρονται στη διάσταση μας (σελίδες 1-4).  

Στο Φύλλο Εργασία 1 (σελίδα 5) πηγαίνω με το ποντίκι στο χρόνο κουτάκι μέχρι να δημιουργηθεί. Πατάω αριστερό κλικ, σέρνω το ποντίκι και απαιτηχίζω με τη σωστή εικόνα.  

Στο Φύλλο Εργασία 2 (σελίδα 6), βάζω και ασφαλιστικές εικόνες στις εικόνες. Από τη σχολρία μπορώ να δω ποια εικόνα είναι η χρήση (και να να βάλω το νούμερο 1), ποια η εφαρμογή (και διατύπωσηω το νούμερο 2) κ.ο.κ. Σέρνω το ποντίκι στο κουτάκι, πατάω στο κενό αριστερόχαρτο για να απαιτούν οσοσορας και να βιβψω στον σωστό αγορα.  

Στο Φύλλο Εργασία 3 πηγαίνω με το ποντίκι στο τετραγωνάκι, πατάω αριστερόχαρτο λείπει η λέξη, μέχρι να εμφανιστεί οσοσορας και να μπορώ να βιβλίοψω. Έπειτα γράφω τη σωστή λεξούλα χρώματα μπορώ να τη βρω από τη διάρία