Οι μαθητές μας αφού ενημερώθηκαν για όλη την διαδικασία από το σταφύλι και τα παράγωγά του μέχρι την εμφιάλωση του κρασιού, έκαναν πρακτική εξάσκηση πατώντας σταφύλια και βγάζοντας μούστο.
 
Επιπλέον έπλασαν μουστοκούλουρα και στο τέλος αφού είδαν φωτογραφίες με τα αρχαιότερα χρόνια, έγινε σύνδεση με τον τρόπο οινοποίησης στο σήμερα.
 
Τέλος παρακολούθησαν θέατρο σκιών με τον καραγκιόζη να πατάει σταφύλια για την παραγωγή μούστου και εν συνεχεία κρασιού.
 
Ήταν μια εκπαιδευτική επίσκεψη ώστε οι μαθητές να κατανοήσουν τα προϊόντα του σταφυλιού και να ακολουθήσει το δικό μας πάτημα με τα δικά μας σταφύλια για την παραγωγή κρασιού και άλλων προϊόντων στο σχολείο μας.

Μαθήτριες και μαθητές του σχολείου μας, είχαν την ευκαιρία να ξεναγηθούν, να ανακαλύψουν και να μάθουν τις ομορφιές του Βοτανικού κήπου, στα πλαίσια περιβαλλοντικού σχολικού προγράμματος.

344742563 778080820590035 2854846020160038942 n

344761718 224184836998620 4802391492746604826 n

345036506 1020827392233532 1481184130100842501 n

346654355 915816962823046 3190480263014483435 n

347394050 1695029230924459 9174008507561714522 n

Εργασίες από την παραγωγή τσίπουρου στο σχολείο μας και της κατασκευής καζανιού για την απόσταξή του, στα πλαίσια του Εργαστηρίου Κηπουρικής. Η ονομασία της ετικέτας του, "Κιμωλία". Συνεχίσαμε την εκπαίδευση με τα παράγωγα του σταφυλιού. Αφού κρατήσαμε τα τσάμπουρα, τα αποστάξαμε στο καζάνι που κατασκευάσαμε. Η απόσταξη ήταν δύο φάσεων. Ακολουθήσαμε την διαδικασία της εμφιάλωσης του τσίπουρου και την ετικαιτοποίηση του. Οι μαθητές αφού έμαθαν όλα τα παράγωγα που προκύπτουν απο την άμπελο, είδαν πώς ο θερμός αέρας που προκύπτει απο τον βρασμό των στέμφυλων ψύχεται και υγροποιείται ώστε να προκύψει το τσίπουρο. Έγιναν μετρήσεις σε αλκοολικούς βαθμούς και παρατηρήσαμε που σταματάμε την απόσταξη.

344166840 783964886699541 3015348482729450794 n

343188883 228874079771975 3623274972958703073 n 344260665 194087509752195 4726460200495316044 n 344580108 3365148907133990 2491398517951324874 n

344833567 199517945817573 8236507460369786471 n 345457666 898265294570496 1330533047348520957 n